the one and only


ett tag sen jag skrev..
oooo vart fan ska man börja?

ida och jag drog ju som sagt till timo som jag skrev sist och vi träffa lite folk och sen blev det spontanfest! dock inget drickande men lite vattenpipa funkar ju det med. sen så gitta vi hem till mig och sleppppaa loss!

dagen efter.. alltså på söndan träffade jag min kära kusin, solning och prat! finns sjukt mycket att snacka om när man ses så sällan kan jag lova. sen på kvällen blev det utebio med ida och danne!

måndan.. träffade jag anton! min helt underbara anton. jag ska hålla det jag lovat. tror vi chilla rätt rejält den dan? yepyep.

tisdan.. okej jag har fiskminne. kommer inte ihåg haha! eller joooooo.. LANDET. tror jag. åkte ut dit med anton och vi brottades, rodde båt, kasta macka, myste oooch sånt.

onsdan så blev det badhuset för hela slanten! eller iallafall för totte, krille, mig och älskling. lite bad, solning och glass sitter aldrig fel.

torsdag.. idag. åkte anton och jag ut med hans mamma och kompis till mårängen. sjukt bra och mysigt! inte lika roligt hos min syrra sen dock.. haha. men vi kom hem till slut och sen så åkte vi till öb.. hihihi. och sen gled vi runt lite i eneby på våra bajjkar.

har säkert glömt skitmycket! men typ det här har jag gjort.
haft en jättebravecka! har fått sova och va med världens underbaraste hela veckan. jag är så jävla kär! hur kan en person va så himla underbar.. fin.. bäst.. snygg.. allt. gud va jag älskar min karl anton andersson!



har inte tagit några bilder alls typ så det får bli generöst med bilder på mig istället.. togs väl för nån vecka sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0