1 juli


då vare klart, ns eber i höst.
känns inte heeelt fel aså!
så jävla bra kommer det bli, jag känner på mig det!

annars då..
måndas: kebabrulle med karin, sanna och elin. vi cyklade till svärtinge och bada och sen hem. 2,4 mil är inte illa det! GRYMMA va vi.
igår: fotboll med antons kompisar och bad i krilles pool, hagebycentrum och sen till anton igen.
idag: vaknade upp hos anton. han drog och jobba, jag sov kvar och vaknade när han kom hem vid lunch och sen cykla jag till elin. cykla hem vid 8.. sen har kvällen sugit bajspungröv. ae men fan seriöst, fyfan vilken dålig kväll.

imorn blir det landet med elin.. oodeeee nice fan.
iövermorn troligtvis landet med anton? ja maybe.

laaaaatero!


påväg till huset i spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0