spanien


underbaraunderbara spanien!
underbara elin! nu sitter jag har i sangen i det palatsliknande huset.
duschade precis och lyssnar pa magnus uggla.. haha mm det gor jag.
nu ar jag redo for den sista solardagen i spanien imorn.
kanns bade valdigt skont att fa aka hem pa onsdag men jag kommer sakna kannslan har! jag slappnar av som jag inte kunnat gjort pa hur lange som helst.. man tanker inte alls! jatteskont.

men ja.. va har vi gjort da..
vi har solat mycket, akt till nagra kopcenter, prutat pa marknader, haft egen kock som lagat massa mat och akt till hamnen och sakert mer som jag inte kommer pa nu..jo sen har vi akt till gibralta, som tillhor england.. sa man kan nastan saga att jag varit dar nu.dar fick vi en rundtur i bergen och fick se apor som lever fritt dar.
och eftersom chafforen tyckte jag sag modig ut fick jag ha en apa pa axeln och mata och sant. ashaftigt faktiskt! aja.. har haft det sjukt bra iallafall! och varldens basta van har jag! helt perfekt att aka hit med henne. finns ingen som henne, ingen lika klockren rakt igenom.

nu ska vi se film.
vi hors kanske pa torsdag nar jag kommer hem.
latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0