hero's song


för första gången på länge hände det nåt i skolan igår.
en väska blev stulen på gympalektionen och vi visste vem det var som tog den.
kruxet va ju den att det var min väska.. och det va ju inte lika kul.
MEN efter väldigt mycket drama, prat med polisen och även ensam med dom som tagit väskan, fick jag tillbaka allt och 100 spänn, haha. dock förstördes mitt armband med antons och mitt namn på.. kanske får fixa ett nytt.

elin och jag såg iallafall den här dan som mest posetiv.. för vi slapp några lektioner och vi kände oss lite som poliser. haha och jag gick in för det.. OJA.

efter den händelserika dagen drog jag hem till elin och träffade karin som fyllde 16 år! vi tog en lång fika och sen tog vi en sväng på stan. seeeen drog jag hem till min bästa, som jag saknat så himla mycket! det var helt klart otroligt underbart.

idag ska jag åka och träna vid 11 och sen ska jag hem till anton igen och sova där. mys mys!

2 månader imorn med anton
kanske inte en sån lång tid.. men tillräckligt lång tid för att säga att jag är galet kär i dig. jag vet att det kommer bli fler månader.. fler underbara månader, och det ser jag fram emot! du är det finaste som finns älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0