jag beundrar varje steg du tar


en riktigt bra dag idag.. förutom dramat i skolan.
haha det händer väldigt mycket nu i skolan och jag är ju indragen i allt.. haha.
kom på hur jävla bra mitt liv är när jag gick hem från att jag solat förut.
mitt liv är grymt bra just nu!

jag menar.. vårväder, underbara vänner och pojkvän.
att jag fyller år imorn gör inte saken sämre, tror dock att det inte händer nåt speciellt alls imorn så det är lite segt.
och att det är kent på onsdag är bara helt sjukt bra.
lite sämre är ju att anton åker imorn till romme i 4 dagar..
meeen han kommer få skitkul, så jag är glad för hans skull!
fast jag kommer sakna dig väldigt mycket.

här får ni en riktigt äkta glad bild på mig
haha fan va ful den va.. aja puss och tjohej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0