maj


Take my photo off the wall, if it just won't sing for you.
Give me back my point of view. 'Cause I just can't think for you.
I can hardly hear you say. What should I do,
well you choose..



ingen bra dag. skitledsen för många olika anledningar.
jag orkar bara inte mer längre, det gäller allt.
så jävla mycket som hänt bara under ett halvår som jag bara struntat i och det känns som allt kommer på en gång nu. jag vill inte vara svag.. inte vara sån som ligger hemma och sover och inte tar tag i sitt liv. jag vill verkligen inte vara så.. men gud det skulle bara va så jävla skönt!

har två alternativ idag. grillning med folk eller ligga hemma.
låter ju ganska solklart va man borde göra. men javetifan om jag orkar, är seriöst helt slut i kroppen.

länge sen jag skrev om mina känslor..
kommer nämligen ihåg när jag gjorde det jämt.. om minsta lilla.
men jag ser mig själv som svag då.
det skulle ju inte hända igen, det hade jag bestämt.
men.. jaa.. nu vet jag inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0