måndag


idag har jag tagit allergitest som visa att jag har sjukt kännslig hy och kroniska nässelutslag. tillochmed testet som skulle visa negativt, alltså att jag inte var allergisk eller haha nej jag fattar inte vad det visa nu längre.. men nåt sånt. SKITSAMMA :) fått medicin jag ska ta nu typ... länge.
drog till landet direkt efter jag varit där och började hjälpa mamma att plantera massa blommor, gick promenad och sånt haha.. sen till maxi och sen hem.
fuuull rulle helt enkelt!

såg nyss en dokumentär om katie piper, helt sjukt va modig och stark person!
hennes pojkvän eller va man ska kalla det (eller hans kompis) slängde en mugg med svavelsyra på hennes ansikte.. halva ansiktet började fräta och blev helt förändrat. 25 år var hon och va modell (riktigt snygg). inte nog med det så blev hon våldtagen av "hennes" kille. pris till henne tycker jag!


rörigt inlägg.. men nu ska jag duscha latero!


Kommentarer
Postat av: sanna

oj, hade velat se den! :)

2010-06-01 @ 16:37:42
URL: http://jealousminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0