världens bästa du


underbar helg.. underbar pojkvän.
massa mys, bio och promenad (typ) .. haha.
finns inte ord för hur mycket jag tycker om den här killen aså! ♥

idag vaknade jag upp vid 7 av massa pussar och ett hejdå.
han skulle åka på klassresa till gotland och jag sov kvar, ensam i hans säng.
vaknade upp några timmar senare och det va sjukt tomt.. saknar dig jättemycket!

lite senare fick jag skjus av hans mamma hem.
men mamma va inte hemma och självklart hade jag ingen nyckel. LYCKAT.
då vare bara att dra in till pappa som bor granne med mig och va där ett tag.
sen drog jag till stan och träffa karin, paussallad och lite inköp.

nu ska duscha! så jävla skööönt.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0