anton..


I snart 10 månader.. 243 dagar.. har jag fått turen att få spendera min tid med dig.
under alla dom här dagarna har jag fått vara din.
din flickvän.. din knäppis.. din älskling och det bästa av allt: din kärlek.
bara jag av alla i hela världen har fått vara den personen som du valt att ge underbara kärleksförklaringar till och små fina komplimanger till och det är något som betyder jättemycket för mig.
att du vill göra dom här sakerna för mig.
att du vill att jag ska vara din.

tack vare dig anton, har jag blivit den lyckligaste tjejen i världen.
med dig känns det på något sätt som om jag hittat rätt. hittat hem.
jag vill aldrig va utan dig och den känslan.
jag hoppas du känner likadant.

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0