gubben i lådan


jag hade en skitbra plan igår.
skola, träna och sen hem och plugga på dirren.
.. fixa ett vg på geografin och ba köra!

fuck heller att den planen höll haha.
när jag kom hem från träningen står en ny garderob och ett skrivbord i mitt rum.
liksom hallå, då måste man ju börja fixa och trixa med det. (=roligt)
runt 10 satte jag mig och läste 1 sida av geografin sen somna jag.

.. det jag vill komma till är jag verkligen suger på att plugga.

idag ska jag träna och sen hem och plugga, på riktigt den här gången.
återstår att se hur min plan går idag..



bara för att påpeka.. att jag ändå va lite grym som fick ett väldigt starkt g på matteprovet.
OH YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0