22.09


bråkbråk och ännu mer bråk.. det är hopplöst.
det finns ingen relation kvar och ingenting att heller bygga på.

nu tänker jag låtsas som du inte finns,
jag vet inte hur jag ska vara annars eller klara av dethär.
jag vill inte se dig, inte vara med dig och jag vill inte längre kalla dig familj.

tro mig.. om jag kunde så skulle jag flytta härifrån direkt.

jag har börjat att lära mig att leva såhär..
jag börjat lära mig att kunna stänga av, bygga på mer ångest, skuldkänslor och ilska inom mig istället för att visa det. det är mitt nya sätt, mitt nya liv.. här hemma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trots att det är sjukt jobbigt vet jag att du klarar det här! hon ska inte få trycka ner dig. du är bäst, glöm aldrig det! puss<3

2010-09-06 @ 22:37:18
URL: http://elinannsternsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0