anton andersson


av alla i hela världen,
så är det bara dig jag vill vara med.
fyfan va vi ska klara allt du och jag tillsammans!
finnas där, hjälpa till och älska varandra.

jag har vetat det hela tiden.
men ibland inser jag lite extra hur otroligt lyckligt lottad jag är som har dig!
idag är en sån dag.

kanske va för jag spöa dig i iskrig?
..eller för att jag fick somna i din underbara och trygga famn,
eller för att du fick mig att börja skratta så mycket att jag snorade ner dig?
eller äre bara för att jag älskar att få spendera tid med dig? JAPP!

du vet vad jag sagt så tveka aldrig
..du vet vad som händer när tiden är inne.


mer än 9 månader sen,
första gången vi träffades själva, hemma hos mig.
nervösa och pirriga va bara förnamnet haha.

Kommentarer
Postat av: amanda

så jävla söta tillsammans!<3 och så jävla fint skrivet!

2010-09-26 @ 21:23:44
URL: http://amandaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0