förbrödningen


okej.. jag hemma och jag är levande.
sist men inte minst så mår jag jävligt illa och är sjukt trött.

gårdagen va.. kul och jävligt sjuk.
kunde dock bara va med på halva förbrödningen eftersom jag blev så nersupad att jag inte kunde gå själv så jag va tvungen att åka hem. mindre kul.. men innan vare iallafall bra.

jag orkar inte skriva så jag kopierar från amandas blogg (http://amandaajosefin.blogg.se/), hoppas det är okej amanda.

"Tjejerna kom ju hem till mig, och mamma laga tacos till oss. Sen fixade vi oss och drog sedan ner på stan. Började ju med att 3orna skrek: ETT TVÅ TRE, FANTA OCH ROSE, ETT TVÅ TRE ALLA NOLLOR NER PÅ KNÄÄ! Så jaa, vi fick sätta oss på knä medans dom skrek nollor åt oss så det säkert hördes över hela stan!! Hahaha. Dom sprutade öl över oss och vi fick ritat en stor nolla i ansiktet! Sen in på bussarna med oss. Åkte ut till Simonstorp. Där vi va hela kvällen. Blev 1or tillslut, så nu är vi inga jävla nollor längre! Hahah."


hemma hos amanda med bästa tjejerna!


idag vaknade jag och försökte få i mig en liten macka, den fick inte stanna kvar i magen alls. så jag skojar inte när jag säger att jag va vrålhungrig när jag kunde äta mat runt 2..3 sen.
sen kom min baby till mig! han är helt underbar.
nu sitter jag här, själv och ska spela roller coaster tycoon.. eller sova ännu mer.
vi hörs när vi hörs igen! pussssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0