"vart är all fitta?"


I söndags jobbade jag ÄNTLIGEN (näst) sista dagen på scandic och just nu njuter jag som bara fan! inom några timmar får jag min andra lön för den här sommaren. 7079 kr. JAG ÄR NÖJD! och nu jävlar ska jag köpa skor och kläder! (och spara, lite).

den här helgen har varit riktigt bra.
fest hos ludde på fredagen och chillkrök hos henrik på lördagen!
det känns bra.

den här dagen slutade dock inte bra.
inte alls som planerad och det slutade med att jag satt här, själv.
inte alls kul.. men sakna är nåt bra och just nu är det rätt skönt på något sätt.



..tänkte på en grej när jag läste igenom mina inlägg här nedan och insåg att jag nästan inte skrivit något om de grejer jag gjort den här sommaren.. inte för att jag tänker göra det heller.. men ni behöver ju inte tro att jag är så tråkig som det kanske låter.. om det nu gör det hahaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0