let me sleep with you


long time ago!
dom senaste dagarna har fyllts med fest, födelsedagsmiddag, alla hjärtans dag, lite träning och skola. Jag har även, förvånande nog, varit på en arbetintervju på fräcka i stan! sjukt nice.. så nu är det bara att hålla tummarna! Har helt enkelt haft ett par riktigt bra dagar!
 
I måndags= alla hjärtans dag= mys!
Anton kom hem till mig och gav mig rosor och choklad! (samt chokladsås och glasyr..haha). Vi fixa lite vuxenpoints och lagade (grymt) god mat tillsammans och myste gärnet hela kvällen! Mysipysipyspys!

Idag= skola= arbetsinervju= träning
Lite halv kul dag sådär! Höjdpunkten var helt klart arbetsintervjun! Och att vi fick reda på att vi går en timme i skolan på torsdag! SOFTIS! nu ska jag också avsluta dagen lite sådär halvkul med att städa mitt rum.. 

TJOLLASNOPP
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0