"du är bra"

tänkte skriva ett väldigt efterlängtat inlägg denna regniga kväll.
jag har ett otroligt stort fan av min blogg som har påpekat ett antal gånger att det är dags att skriva. så för din skull! HEJ BLOGGEN!

på den här tiden har jag hunnit med mycket:
jag har blivit gudmor, det har varit midsommar, jag har varit i stockholm med familjen i några dagar, spenderat tid med kompisar, med pojkvän (som också fyllt år) och sen har jag haft väldigt mycket jobb. det har inte hänt något annat speciellt direkt.. vilket är lite tråkigt..

..MEN när jag lägger en tanke på att jag kommer ha ett fett cashflow i mitten av månaden så känns det mycket bättre. NU ska jag fortsätta se oth och ha en jäkligt skön kväll för mig själv och en liten godispåse och lite jordgubbar som anton och jag plockade igår. MUMS!


..sen får jag inte glömma att jag lyckades få min kära anton att ta på sig en ansiktsmask. inte illa alltså! PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0