"who's gonna walk you home tonight"


Okej.. allvarligt talat hörrni.
Vad fan är det med one tree hill som gör att en människa blir totalt känslomässigt rubbad och djup?

Efter ett par avsnitt ikväll (jo jag vet.. lördag.. vafan gör jag inne här? men sanningen är den att jag behöver vara själv.. ha lite såkallad egentid, som gärna får uttalas på daländska) vet jag varken om jag är glad eller ledsen. Ångerfull eller stolt över det jag åstadkommit under de senaste dagarna, månaderna och hela mitt liv. Jag förstår inte heller hur denna magiska serie kan den få mitt redan otroligt stora ordfråd att explodera med ytterligare alldeles för svåra och vuxna ord. Liksom när har jag senast använt åstadkommit? nej precis.. väldigt länge sedan. Men denna serie lyckas med allt det! pretty damn cool. just sayin'

Annars så jobbar jag för fullt och tar varje lediga stund till VILA och även till lite träning. Jag har sjuk träningsverk idag från min träning på löpbandet igår. 50 min med löpning, intervaller i rejäl uppförsbacke och självklart klassikern: powewalken som även den gjordes i uppförsbacke. Sedan lite magövningar. NÖJD TJEJ men med skaplig träningsverk. Min beach 11 får komma nu till hösten.. för nu är jag fan taggad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0