let the magic rain?

emokväll.
skulle druckit mig full ikväll.
men allt tycks vilja gå mot min vilja idag.
= en sjukt otaggad frida som också är sjukt nere.

ibland måste jag bara tillåta mig själv att faktiskt vara ledsen.
det är jag dålig på.. och jag är inne i en dålig period.
varför ska allt, alltid vara så svårt?
när ska jag nöja mig med det jag har?
när ska jag orka ta mig upp och va glada och uttåtriktade frida, igen?
och när.. när ska jag inse att jag faktiskt är bra.. precis som jag är?

jag var stark, glad och framför allt vågade jag ta för mig och det var min bästa egenskap.
med gymnasiet tappade jag mitt självförtroende och min styrka.
nu är min stora fråga.. hur fan hittar man tillbaka till sig själv?


Kommentarer
Postat av: alz

starta något nytt och positivt som leder dig framåt istället för att sträva bakåt



peace bror

2011-05-07 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0