upp och ner.. ner och upp


..ja det har varit lite så.
men oavsett hur det är ibland så blir det alltid bra.. tillslut.. och det är huvudsaken.

du är min otroligt fina pojkvän men även min bäste vän.
jag trivs så himla bra med dig! och din närhet är det bästa jag vet.
jag älskar hur du är mot mig och jag älskar hur du är som person.
du är mitt hjärta.. älskling.

men med det här inlägget ville säga något speciellt..
dom här senaste två dagarna med dig har varit helt magiskt underbara.
fulla med känslor och kärlek.

och vet du vad?
jag är stolt över dig.
de här två dagarna har du verkligen visat att du försöker och att du har viljan att få det bättre mellan oss (du har visat det innan med men speciellt nu) och det gör mig så himla glad och stolt.

jag älskar dig anton!
jag kommer inte ge upp oss.. aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0