"jag drar nu"



det här har jag pysslat lite med dom senaste dagarna! (istället för att plugga och när jag vaknade klockan 6(!) och inte kunde somna om när jag började 12.20)

igår blev det en tripp till maxi med köttbullerullarn, i söndags en extremt mysig spa och bastukväll med tjejerna, det har jag saknat! i fredags blev det lite partajj! och på lördagen myste jag gärnet med väldigt bra sällskap!

idag, eller nu, ska jag börja plugga och sen blir det träning!

PS. lappen i hörnet på tavlan är ifrån en kille på donken som jag fick häromdagen. lite småkul att få en lapp där det står "call me" med ett hjärta och nummret. gjorde helt klart min dag i söndags!

men som sagt, plugga va det ja......

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilka fina tavlor! :)

2011-11-20 @ 18:14:40
Postat av: pernilla

SNYGGT !

2011-11-30 @ 22:38:09
URL: http://pernillachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0