det va länge sen nu..

jodå hörrni, jag lever!
nu va det länge sedan jag skrev något här.
det har sina anledningar.. en av de saker jag faktiskt tänkt igenom. tänka ja.. jo det var ett tag sen nu jag gjorde det kan jag säga er.

jag lever lite på impuls just nu.
jag bara gör, utan att blanda in tankar.
det är nu på senare dagar jag börjat tänka på konsekvenserna det kan ge..
...och det är nog både bra och dåligt.

just ikväll är jag lite ledsen.
för jag tänker.. och det.. det gör mig inte så himla glad helt enkelt. varför behöver vi inte gå in på.. men det har sina anledningar det med.

något lite roligare för er, men mindre roligare för mig kanske, är att jag idag blev nominerad till en stadig första plats i att va korkad i klassen. Jag håller verkligen inte med! jag är smart! det är bara att kombinationen av trötthet, mattelektioner och geografilektioner inte går ihop och att det då kan bubbla ur mig några halvblonda kommentarer ibland! punkt slut.

.. och inte nog med detta mina kära vänner!
mitt blonda långa svall till hår är nu ett minne blott. Numera är det 10 cm kortare, och jag är inte annat än nöjd!

Det var allt från mig för denna gång!
Dax att sova, vi hörs snart igen.
Puss och kram
(skriver från mobäjlen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0