nån som är sugen på en snopppistolspepparkaka?


lugn helg full med donkenjobb, pepparkakor, godis och gos.
sjukt välbehövligt eftersom jag är en hårt arbetande kvinna!
 
äventyr till maxi har även hunnits med, där elin och jag var nära dödsögonblicket..
iallafall trodde vi det hehe.
när vi traskade genom skogen träffade vi på en mördare med puckelrygg! vi skrek och sprang så fort vi kunde för att undvika att bli dödade och tog sedan en omväg. 10 minuter senare kommer det fram en tant och frågar "var det ni som blev rädda förut? jag väntade bara på min vän och hennes hund" PINIGT hehehe!!

har jag gjort något mer? jo jag har ju dansat bugg och stenåldersdans med (eller var det jättedans?) sjukt nice iallafall! och ja.. förövrigt lutar det kanske mot en spanienresa i början av januari med una chica elin y unos chicos henrik y fredric!

NU ska jag som alltid ta tag i plugget och ta en promenad! pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0