what are words


FASIKEN FOLKET!
jag har haft en sjukt mysig kväll idag!
med inte mindre än min alldelles egna köttmästare!
just nu sitter han och flätar mitt hår. vilket gullepluttttttt!
(fick inte skriva det, egentligen. känner lite i efterhand att det kanske verka lite omanligt! men jag kan säga er att detta är en redig karl ... som flätar hår).

nej men på riktigt.. den här killen är väldigt bra.
inte nog med att han är grym på att rulla köttbullar och steka köttfärs!
han är en supergullig kille som gör mig glad.. väldigt glad.
..hela tiden faktiskt.. åh!

nu ska jag inte sitta här längre!
nu ska jag gå in till soffan och se klart på idol och kramas lite med fredric.. som han heter egentligen! vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0