underbara du!

Idag blev en liten spontantripp med östgötapendeln till Linköping!
God lunch, fika och minst en tusing spenderad.. det var jag VÄRD! såklart hehe
En riktigt kalas dag med världens underbaraste pingla, I love you

 

här har vi den fascinerande svarta koppen kaffe jag drack idag! kamma ju hem skapligt mycket vuxenpoints måste jag ju säga. min 3:e GODA kopp kaffe i mitt liv! (henkas är nummer ett) 
de ni!

annars är läget stabilt till och från!
jag längtar otroligt mycket efter min käre pojkvän som bestämde sig att dra till alperna hela lovet.. så sjukt osnällt att bara lämna mig här alltså! NÄ FYFABIAN!
bara därför ville jag va dum (fast egentligen inte) och skrev ett brev till varje dag han är där.. bara så att han ska längta efter mig precis lika mycket! rekommenderas verkligen.. verkar fungera ypperligt!

ska snart ta min lilla stjärt till en spinningcykel och svettas lite (mycket)!
LÄJTÖR ALIGÄJTÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0