"tills den sista rosen vissnar"


"det finns alltid ett ljus i mörkret"
den här veckan har varit snurrig, ledsam och ja... helt upp och ner.
men som talspråket  säger så blir det alltid bättre!
det är viktigt att komma ihåg det.

igår kom mitt ljus in i veckan.
nu är jag glad.
jävligt glad dessutom.

jag får inte glömma att nämna att det var alla hjärtans dag igår.
jag fick jättefina rosor, varav en var en plastros, med ett kort där det stod "jag kommer älska dig tills den sista rosen vissnar" och en sjukt god chokladask...
tack så mycket älskling. det var SÅ fint! ♥

resten av kvällen bestod av massvis med kyssar och mys.
jag kan inte beskriva hur kär jag är! det är SJUKT mycket.



förövrigt så klarade jag nyss fas c i körkortsteorin!
snart så.. snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0