jag lever, och tro mig, vad jag lever!

upsi, va hände nu? det var inte igår!
men fick ett litet sug efter att skriva här när jag läste igenom mina gamla inlägg.
TUSAN vad minnena börjar sippra tillbaka i huvudet när man läser!
vågade knappt kika in på arkivet från 07.
FJORTIS med stora bokstäver.
OLYCKLIGT KÄR med stora bokstäver.
SJUKT BRUDIG med lika sjukliga behov att skrika ut sina känslor för hela vida världen.
dock är det lika sjukligt underhållande att läsa om det idag, så får väl tacka mig själv för det!
TACK MIG SJÄLV!
 
ni, mina fans, lär väl vara helt bortblåsta nu efter ca 1 år utan inlägg?
ja, tro det eller ej, jag hade faktiskt hela 50 stycken när jag var som mest poppis!
det ni. 
 
..men om jag ska återkomma med att titta tillbaka i tiden..
det finns mycket som är sig olikt med mitt liv för ett år sedan!
numera är jag en lycklig kalmarbo som njuter av varje sekund (okej, inte sekunderna av budgetering) av att vara en ekonomistudent på Linneuniversitetet. 
jajamen vettni, tänkte nämligen ta debuten i Månsson-släkten att gå på universitet!
 
för er som undrar kan jag inte säga annat än att jag stormtrivs här Kalmar!
jag har fått SÅ många fina vänner, fått äran att få vara delaktig i kalmaress-förening genom att vara general, jag har hittils fått väldigt bra betyg, jag har fått ett bra boende och nu även ett jobb!
jag är gladare, nöjdare och konsumerar väldigt mycket mer alkohol, precis som konsumtionen av kvarg, som numera både är frukost, lunch och middag (överdriver nästan inte) och mellan detta pluggar jag såklart en hel del.
livet som student mina vänner, livet som student!
..och som toppen på detta fina mos har jag en galen resa till Amsterdam över nyår att se fram emot! hur kan jag inte vara hur lycklig som helst liksom? 
 
men vet ni vad... (det vet ni nog inte)
efter allt oflyt och alla mindre glada tider jag haft i mitt liv, så kan jag, utan att skämmas säga att jag är VÄRD detta. vill tacka ödet, Gud eller vem det nu är som gett mig lite medvind, tack som fan! jag ska njuta av det, jag lovar. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0